Домашня сторінка » Дистанційна робота

Дистанційна робота

 

Нормативні документи:

Постанови Кабінету Міністрів України:

“Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів” від 20.05.2020 № 392

“Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211” від 02.04.2020 № 255

“Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19” від 11.03.2020 № 211

Накази Міністерства освіти і науки України:

“Про внесення змін до наказу Міністерства освіти  і науки України від 16.03.2020 року № 406” від 26.03.2020 № 458

“Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19” від 16.03.2020 № 406

“Про забезпечення виконання профілактичних і протиепідемічних заходів” від 12.03.2020 № 392

“Про затвердження Положення про дистанційне навчання” від 25.04.2013 № 466

Листи Міністерства освіти і науки України:

“Щодо організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти з 01 червня 2020 року” від 25.05.2020 № 1/9-271

“Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019/2020 навчального року” від 16.04.2020 № 1/9-213

“Щодо завершення 2019/20 навчального року” від 27.03.2020 № 1/9-178

“Щодо організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти на період карантину” від 26.03.2020 № 1/9-177

Накази ДНЗ “Куп’янський регіональний центр професійної освіти”:

“Про дотримання карантину” від 06.04.2020 № 146

“Про продовження карантину” від 02.04.2020 № 141

“Про організацію роботи закладу освіти під час карантину” від 18.03.2020 № 135

“Про оголошення карантину” від 12.03.2020 № 123

Міністерство освіти і науки України повідомляє:

Заступник Міністра освіти і науки Петро Коржевський презентує результати двох масштабних досліджень у профосвіті:

1) загальнонаціональне опитування ОМНІБУС щодо поінформованості українців про реформу профосвіти. Його провела агенція InfoSapience у квітні 2020 року на замовлення Програми EU4Skills та міністерства;
2) онлайн-анкетування щодо якості профосвіти. Його провело МОН серед учнів профтехів у червні 2020 року.

Дистанційне навчання, ЗНО, вступна кампанія: МОН запустило сайт про ключові зміни в освіті, впроваджені через карантин

Новітні технології навчання:

Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції “Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання”:

Матеріали вебінарів Інституту професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України:

Відео
Презентації
18.06.2020

Розвиток професійної компетентності майстрів виробничого навчання, її критерії та показники

15.06.2020

Застосування програмного забезпечення САПР у професійній підготовці майбутніх фахівців

12.06.2020

Організація експериментальної роботи регіонального рівня

11.06.2020

Створення Центру професійної кар’єри

04.06.2020

Практика організації самостійної роботи здобувачів освіти дистанційними засобами (Кононенко А. Г.)

Практика організації самостійної роботи здобувачів освіти дистанційними засобами (Голуб І. І.)

Організація дистанційного навчання засобами LMS Moodle (Голуб І. І.)

01.06.2020

Методика використання «Google Classroom» в освітньому процесі закладів професійної освіти

28.05.2020

Технологія формування підприємницької компетентності з використанням елементів самоменеджменту

25.05.2020

Всеукраїнський науково-практичний вебінар “Сучасні підходи до розвитку майстрів виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної) освіти”

Професійно-педагогічна діяльність майстрів виробничого навчання в контексті динамічних техніко-технологічних змін у галузях економіки

Професійна компетентність майстрів виробничого навчання: стан, проблеми та перспективи розвитку

Методика самоосвітньої діяльності майстрів виробничого навчання

Технологія розвитку професійної компетентності майстрів виробничого навчання

20.05.2020

Технології дистанційного навчання у підготовці кваліфікованих робітників нової формації

18.05.2020

Педагогічні технології формування підприємницької компетентності учнівської молоді

06.05.2020

Розроблення змісту програми дистанційних курсів підвищення кваліфікації майбутніх майстрів виробничого навчання

05.05.2020

Організаційно-педагогічні умови розроблення SMART комплексів для підготовки кваліфікованих робітників

05.05.2020

Розроблення SMART комплексів для підготовки кваліфікованих робітників закладів професійної освіти

04.05.2020

Управління ризиками в проєктній діяльності закладів професійної освіти

30.04.2020

Проєктна діяльність як засіб розвитку підприємницької активності учнівської молоді

29.04.2020

Проєктний менеджмент у закладах професійної освіти

23.04.2020

Емоційний інтелект як джерело особистісного і професійного успіху

17.04.2020

Зміст і форми підготовки майбутніх фахівців до підприємницької діяльності

15.04.2020

Розвиток психолого-педагогічної компетентності майстра виробничого навчання закладу професійної (професійно-технічної) освіти засобами тренінгу

13.04.2020

Методика підготовки учнівської молоді до підприємницької діяльності

13.04.2020

Сучасні умови розвитку підприємницької компетентності й ділової активності майбутніх кваліфікованих робітників

10.04.2020

Застосування мобільних додатків у дистанційному навчанні

08.04.2020

Проектування інноваційних технологій навчання

07.04.2020

Ми разом: психологічна профілактика панічних проявів під час карантину

03.04.2020

Сучасна модель підготовки майбутніх кваліфікованих кадрів до підприємницької діяльності

02.04.2020

Створення SMART-комплексів в системі дистанційного навчання

01.04.2020

Методична система професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників з елементами дуальної форми навчання

31.03.2020

Методика оцінювання складності навчальних дій у закладах фахової передвищої освіти

30.03.2020

Самоосвітня діяльність педагога в умовах дистанційного навчання

27.03.2020

Ми разом: психологічна підтримка учнівської молоді та педагогічних працівників під час карантину

26.03.2020

Організаційно-педагогічні умови дистанційного професійного навчання

24.03.2020

Організація дистанційного навчання в закладах професійної освіти

23.03.2020

Вдосконалення екологічної компетентності педагогічних працівників закладів професійної освіти засобами дистанційних курсів